Türkiye Cumhuriyeti

Kopenhag Büyükelçiliği

Büyükelçilik Duyurusu

“hizmet Belgesi”ne Ilişkin Duyuru , 29.03.2016

DUYURU

 

30 Eylül 2015 tarihinden bu yana Çalışma Müşavirliğimiz kadrosuna atama yapılmaması nedeniyle vatandaşlarımızın emeklilik işlemleri ile ilgili olarak ihtiyaç duydukları 


“Hizmet Belgesi”nin temininde önemli oranda sorun yaşadıkları bilinmektedir.

 

Bu kapsamda, 1 Nisan 2016 tarihinden itibaren, anılan Müşavirliğimize atama yapılıncaya kadar, sözkonusu “Hizmet Belgesi”nin Konsolosluk Şubemizce düzenlenmesi kararlaştırılmıştır. Uygulamaya ilişkin hususlar aşağıda belirtilmiştir:

 




  1. Şahsen müracaat:

 

1-     
Başvuru sahibinin Konsolosluk.gov.tr internet portalındaki e-randevu modülünden “Noter” işlemi için randevu alınması gereklidir (Mavi kart hamilleri eski mavi kart kimlik numaraları ile randevu alabilmektedirler).

 

2-     
Müracaat sırasında T.C. nüfus cüzdanı ve T.C. pasaportunun hazır bulundurulması gereklidir (Mavi kart hamilleri için mavi kart ve Danimarka pasaportu).

 

3-     
Danimarka ATP kurumundan alınan çalışma belgesinin aslı.

 

4-     
 Hizmet Belgesi harcı 134,- DKK’dur ve nakit olarak tahsil edilmektedir.

 




  1. Posta yoluyla müracat:

 

1-     
Konsolosluk Şubesine hitaben yazılmış, tarih, isim ve iletişim bilgilerini içeren dilekçe.

 

2-     
T.C. nüfus cüzdanı fotokopisi ve T.C. pasaportunun resimli sayfasının fotokopisi (Mavi kart hamilleri için, mavi kart fotokopisi ve Danimarka pasaportunun resimli sayfasının fotokopisi).

 

3-     
Danimarka ATP kurumundan alınan çalışma belgesinin aslı.

 

4-     
 Hizmet Belgesi harcı 134,- DKK (Nakit olarak gönderilmesi zorunludur).

 

5-     
100,- DKK posta ücreti veya yeterli miktarda pul yapıştırılmış zarf.

 

Vatandaşlarımıza saygıyla duyurulur.

 

T.C. Kopenhag Büyükelçiliği


İlgili Dosyalar :

- DUYURU_Hizmet Belgesi.docx