Türkiye Cumhuriyeti

Kopenhag Büyükelçiliği

Büyükelçilik Duyurusu

Konsolosluk Şubemizin Randevu Sistemi Hakkinda Bilgi , 27.05.2014

KONSOLOSLUK ŞUBEMİZDE NİÇİN RANDEVU SİSTEMİNE İHTİYAÇ DUYULMAKTADIR?

 

Konsolosluk Şubemizde vatandaşlarımızın talep ve ihtiyaçları doğrultusunda çeşitli hizmetlerin verilebilmesi için randevu sistemi uygulanmaktadır. Bu sisteme ihtiyaç duyulmasının en önemli sebeplerinden biri verilen hizmet kalitesinin aksamaması ve vatandaşlarımızın şubemize geldiklerinde beklemelerini önlemektir. Ayrıca randevu almak için aradıklarında hangi evraklar ile gelmeleri gerektiği de kendilerine ek bilgi olarak verildiğinden, randevu günü hazır bir şekilde gelip, beklemeden işlemlerini daha hızlı bir şekilde yaptırabilmektedirler. Bu da işleyişi hızlandırıcı bir etken olmaktadır. Vatandaşlarımızın Konsolosluk Şubemizden memnun bir şekilde ayrılmalarını sağlamaktadır.

 

KONSOLOSLUK ŞUBEMİZDE RANDEVU SİSTEMİNİN İŞLEYİŞİ NASIL SAĞLANMAKTADIR?

 

Konsolosluk Şubemizden randevu almak isteyen vatandaşlarımız web sitemizde bulunan telefon numarasından şubemize ulaşarak, yaptırmak istedikleri işleme göre sistemin verdiği en yakın tarihe randevu alıp, Konsolosluk Şubemize gelmektedirler. Randevu günü, Konsolosluk Şubemizde bulunan sıramatik makinasına, randevu alırken verdikleri telefon numarasını tuşlayarak sıra numarası almaktadırlar. Yine burada vatandaşlarımızın erken ya da geç gelme durumları göz önüne alınarak vatandaşımıza randevu saatinden yarım saat önce ve sonra olmak üzere sıra numarası çekebilme imkanı sağlanmıştır. Gişelerden sıra numaraları çağrıldığında vatandaşımız kendisine otomatik olarak verilen sıra numarası ile işlemlerini yaptırabilmektedir.